onsdag 14. januar 2009

Jeg lever

Jeg lever om noen skulle lure.. Bloggen og jeg har hatt en lang og fin ferie sammen, men nå har hverdagen så smått begynt og rutinene kommer slentrende etter.. Døgnrytmen venter jeg fremdeles på. Hadde min første skoledag idag, på diakonova.. Det er jo ikke det samme som mf, for å si det mildt, men det var jo veldig hyggelig å se klassen min igjen! Igår stod jeg på stand for MF på utdanningsmessa. Det var igrunn ganske hyggelig. De fleste trodde riktignok av vår stand het Det teknologiske menighetsfakultet. Jeg vet ikke helt hva det eventuelt skulle innebære men.. I tillegg har bakgrunnen på standen vår denne stilen:  

noe som forsterker det teknologiske inntrykket.. Mange lurte på hvor korset var. Til gjengjeld har vi bilde av en gutt som ligner veldig på Jesus, det synes i alle fall Camilla, som jeg stod sammen med på standen. 

Camilla og Hanne ved standen vår. Camilla "poser" til ære for fotografen (meg). Det settes pris på!

Nå er det  masse skole fremover frem til jeg drar i praksis til Pakistan i 4 uker! Det gleder jeg meg veldig til. Tror det blir veldig spennende! Så da satser jeg på at andre semester på mf blir like bra som det første!

Ingen kommentarer: