lørdag 3. oktober 2009

Hola

Da er jeg på plass i Albir! Kunne fort gjort mista flyet og gått glipp av hele greia. Jeg våknet nemlig av at telefonen ringte fredag morgen, dvs kl halv fem, da stod Gunhild utenfor i taxi! Da var det bare å hive på seg klærne, lukke kofferten og springe ned. Men siden jeg er frk. beregne-ekstra-tid-på-alt, hadde jeg selvfølgelig beregnet god tid til å komme oss til toget og kjøpe billetter,så dette gikk veldig fint! 

Her i Albir er det akkurat som jeg håpet! Passelig varmt, hyggelige folk og vakre omgivelser. Hotellet vi bor på er ikke dumt det heller. Vi har en veldig fin liten leilighet med egen takterrasse. I tillegg er det felles terrasse med svømmebasseng! 


Leiligheten

Takterrassen vår (fra den ene siden)

Og fra den andre

Utsikten

Nå skal jeg ut og slikke litt sol! Adios

Ingen kommentarer: