søndag 26. april 2009

Bursdag

I går ble 24 år gammel, men det er visst ikke så gammelt hører jeg rykter om. Jeg hadde i alle fall en veldig fin dag.  Etter å bli vekt av Johanne og Camilla med sang og kake snudde jeg meg rundt og sov en god stund til. Formiddagen tilbragte jeg på grünerløkka hvor jeg og Pia drakk kaffe fra tim wendelboe og spiste is i parken. På kvelden dro jeg tilbake til grünerløkka (ja, jeg liker å late som jeg fremdeles bor der) for å feire med masse flotte frøkner. Vi spiste fantastisk indisk på Rehmans, som førøvrig egentlig er pakistansk og så dro vi på Ryes og drakk øl. En veldig bra kveld! På fredag snikfeiret familien min og Evens bursdag med tapas, nok en gang på løkka. Bursdag er hyggelig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du fikk en gratulasjon via mamma to dager for tidlig. Her er en til, en dag for sent.

Stian