tirsdag 19. mai 2009

Folk i gata vær litt glad, bli med oss og rop hurra!

Sånn begynte 17 mai for meg. Med masse små barn i små bunader som ropte hurra. Riktig så hyggelig! Unger er ivrige på 17.mai! Selv om de fleste var ganske så lei av å vente etter en og en halv time på youngstorget. Toget var forsinket og vi måtte vente og vente før vi fikk begynne vandringen oppover karl johan for å hilse på kongen. Men vi kom nå frem til slutt! Etter barnetoget var det obligatorisk is. Og så en øl. Tror aldri jeg har vært så sliten i beina på 17.mai før, muligens med unntak av året jeg var russ.. Etter å ha fått av meg bunadsstasen, som igrunn er det beste med det å gå i bunad, ble det grillings og konsert i kubaparken, men fryktelig mange andre folk. Det ble starten på festivalsommeren for min del i alle fall! 17.mai er koselig!

Iselin var grillmester!

Ingen kommentarer: