torsdag 9. juli 2009

I går lærte jeg..

at man ikke skal begynne å fikse ting uten riktig verktøy. Jeg brukte nemlig hele gårsdagen på å koble sammen en latterlig taklampe. Sukkerbiten håpløse Ikea sendte med, som var fancy og nymotens, og i teorien skal gjøre det fryktelig enkelt å koble sammen disse brune og blå, tynne ledningene bare med et lite trykk, var nemlig for liten. Dermed måtte jeg brukte den allerde eksisterende sukkerbiten hvor man må skru fast ledningene. Et problem: jeg har ikke skrutrekker. Løsning: jeg bruker en pinsett! Resultat: jeg står i 4 timer og forbanner den stygge sukkerbiten og klikker til slutt i vinkel. Det hele gikk mye bedre når Johanne kom hjem og sa hun hadde skrutrekker. Jeg sverger herved å aldri prøve å fikse ting uten riktig verktøy.

1 kommentar:

Marie Haakstad sa...

jeg glemte kanskje å si ifra at jeg har en ny blogg:)
http://ilovemymarbles.wordpress.com
kom til Hamar?