lørdag 17. januar 2009

Bonjour

Igår hadde jeg endelig min første skoledag på mf. Det var deilig å være tilbake! Vi fikk kaffe og kjeks av studentprestene som har oss i det ene faget vårt, siden det var førte timen for året. Alt er som det pleier med andre ord. Så spiste vi middag i kantina og hang litt ekstra lenge. Deretter ble det litt shopping med Camilla. Jeg fant converse på halv pris! Vi tok oss tid til en øl på mikrobryggeriet også, koselig! Kvelden tilbragte jeg hos Rune med pizza, film og øl. Ja, vi er glad i pizza, film og øl. 

Idag har jeg vært med Charlotte og prøvd brudekjoler. Dvs, det er Charlotte som har prøvd. Min oppgave var å si "åååååå". Vi fikk litt tårer i øynene. Kan ikke vise dere noe bilde for dette med brudekjoler er meget hemmelig nemlig.. 

Nå kommer snart Live (og etterhvert Johanne). Vi skal drikke litt øl før vi drar avgårde på cocktailparty med masse Hamarfolk. Regner med det blir en liten bytur også. Vorspielet er på løkka, så da regner jeg med at byturen ender der også. Yey!

Håper alle får en fin helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja og vintersko ble det på meg og:)og det synes jeg var vel fortjent etter ca fem år med converse på vinteren.. Og du har vel også funnet ut at det ikke var det ølet som du drakk som var den beste på mikrobryggeriet;) Dette må gjentas snart Bangs!
-Cams-

Anonym sa...

Bonjour, bonsoir, ca va? Lære mer? http://www.youtube.com/watch?v=FUVagbFcSUU ;)

Anonym sa...

oooooi... hvor fant du converse på halv pris????

jeg er jenteøltørst!!! (les: lyst på øl med jentene snart) :D

Frk. Alise sa...

Cams: Ja, til mer øl snart. Tullins? ;)
Iselin: Ja, til flight of the concords
Martiie: Converse til halv pris både hos grim og sole i hegdehausvn. Og igjen, ja til øl :)