søndag 1. november 2009

Et bilde.. (eller flere)

A picture of you in your room.

Du ser riktignok ikke så mye av rommet, men det er nå tatt på rommet mitt.

A picture of you on your birthday.

På min 23 årsdag i fjor.

The youngest picture you can find of yourself in digital form.

Vi danser på speiderleir i Tyskland sommeren 99. 

A picture of you in one of your favourite outfits.


Jeg bruker den veldig sjeldent, men denne kjolen er helt klart en av mine favoritter, kjøpt på uff underground. 

A picture of you making a goofy face at the camera.


Herlig.

A picture you miiiiiight have edited to make yourself more attractive.

Oi, der ble de vinterbleke kroppene våre plutselig litt brunere. (en gang i 2005).

A picture of you truly being yourself.

Kveldsmat hos Kristian med gode venner. 

The most recent picture of you.


Dessert i spania. Jeg innser at jeg viser mer enn jeg er klar over..

A picture of you being ridiculous.


Klar for badstue på nyttårsaften. 

A picture of you showing off a new haircut/color

Bangs!

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t.

 

Når jeg  og Lisa var nesten naboer og når som helst kunne drikke kaffe på løkka etterfulgt av vår faste rute  gjennom alle de små, fine butikkene i markveien.

A picture of you when you were anything but happy.


Maten var vond og jeg fikk ikke svar på en melding jeg ville ha svar på! Jeg er så sur at dette er det nærmeste man kommer et smil. Haha

A picture of you that you had no idea was being taken.

Hahaha 


A picture of you when you were a different person than you are now.


19 år og russ..

A picture of you with someone you love.


Mine søsken

A picture of how you’d like the world to see you.


Som en liten luring ala Lille My

A picture that describes how you’d like to spend every day


Søndager i casa Bye/Giset/Storås er noe av det beste som finnes. Fråtsing på høyt plan etterfulgt av full avslapping i sofaen.  

A picture of a time when everything was changing.

 

Veldig snart ferdig på danselinja, klar for Oslo og lærerskolen. 


A picture that makes your heart smile.


Bali og Lillebrikk i London 03

A picture of one of the best nights of your life.

Juletrefesten i Konowsgate. Dette er nok den morsomte festen jeg har vært med på!

Nå er det deres tur (mine kjære medbloggere).

Ingen kommentarer: