mandag 16. november 2009

Ny uke, nye muligheter

Siden jeg var en så fryktelig dårlig student forrige uke, må jeg være flink denne uken. Jeg klarte å stå opp halv åtte i dag, helt frivillig! Det var ingenting som gjorde at jeg absolutt måtte på skolen tidlig i dag. Jeg er nemlig ferdig med forelesninger dette semesteret, muligens for godt også.. De som kjenner meg vet at dette er ganske utrolig. Jeg pleier nemlig å koble ut alt fornuft på den tiden av døgnet og finne tåpelige unnskyldninger for å slippe å stå opp, som der og da virker fryktelig gode. Jeg var riktignok ganske treg med frokost og det hele, så jeg gikk hjemmefra litt senere enn beregnet.. Tror jeg gjespet 20 ganger opp bogstadveien. I alle fall jeg var på skolen 09.30, en halvtime etter planen, men det synes jeg må være ganske bra på en mandag morgen uten spesielt mye søvn.

Nå har jeg 11 timer på meg på å skrive en oppgave om noe jeg strengt tatt ikke helt har forstått. Det kan bli interessant. Det er heldigvis en liten oppgave på 1500 ord, så det skal nok gå fint! Ja, også kan den redigeres senere da. Det er bare et utkast. Og læreren retter opp kommafeilene mine og lærer meg om leddsetninger når jeg får tilbakemelding. Det er litt som å få tilbake stil på ungdomskolen. Herrligt!

Tuddelu

Ingen kommentarer: