onsdag 11. november 2009

Ineffektiviteta sjøl

Jeg har vært en dårlig student i dag. Først dro jeg ikke på forelesning, så somlet jeg lenge, noe som gjorde at jeg ikke var på skolen før kanskje to. Den første tanken som slo meg var kaffe, så jeg hadde pause før jeg egentlig hadde begynt. Når jeg endelig kom i gang leste jeg en time, forøvrig i en veldig tung bok på engelsk om Aristoteles og techne og fronesis, om det sier noen noe.. Planen var å lese mer når jeg kom hjem. Det gjorde jeg også. Hele 3 sider. 

Lesing har blitt erstattet blant annet med en episode av mad men. Jeg elsker mad men. Jeg elsker karakterene, jeg elsker kjolene, jeg elsker å leve meg inn i 60-tallet og drømme om at jeg levde da. Jeg har generelt en greie for 60-tallet. Det er noe litt magisk med bilder fra den tiden også. Nå har jeg akkurat oppdaget en side med mye av den slags. Nemlig My Parents Were Awsome. Der sender folk inn bilder av foreldrene sine. Det er ikke bare bilder fra 60-tallet da, det er noe herlige hockeysveiser der også. Anbefales for andre med forkjærlighet for "gamledager"

Ingen kommentarer: