mandag 16. februar 2009

De siste dager

Jeg er dårlig på å oppdatere bloggen om dagen. Det er delevis fordi jeg også blogger på mf.no og delevis fordi jeg er lat. 

Derfor kommer et utdrag av de siste dagene i bilder nå.

Vi har hatt diakonisamling. Jeg og disse flotte frøknene stod for matlagingen.

Jeg har vært på releasekonsert med Simon says no! Min brors band. De var flinke. Even er kjempeflink til å spille trommer og jeg er stolt søster. (Og det er ikke jeg som har tatt dette kule bildet, det har Anne Sandøy gjort. Hun vet jeg ikke hvem er.)

Vi var publikum på Grosvold.

På Grosvold var Delillos og Åshild fikk Lars Lillo Stenberg til posere pent og pyntelig for kameraet. 

Jeg og Pia menget oss med kjendisene (og 2500 andre ukjente) på visningen til Moods of Norway. Det var veldig gøy. Etterpå stod jeg i jakkekø i en time. Det var ikke gøy. (Jeg har heller ikke tatt dette bildet, det har Silje Pedersen gjort).

Ellers kan jeg berette at jeg har spist middag med min kjære bror som jeg ikke fått sett på leeenge (fordi han er nå san fran og besøker eldste bror og kommer ikke tilbake før jeg drar til Pakistan)

Jeg har vært på karneval på sub med de søte små barna som jeg har barneklubb med en gang i måneden. Det er virkelig ikke mye som er søtere her i verden enn utkledde barn!

Jeg har også vært et ganske høyt antall ganger på tullins og drukket øl i godt selskap.


Sånn det tror jeg var sånn ca det som har skjedd i det siste.. Sånn ca..

Ingen kommentarer: