torsdag 5. februar 2009

London

Jeg og mamma dro til London for å feire mammas 60-årsdag.

Og vi drakk te fra fine kopper. God te!

 

Og vi så alt så måtte ses.

For eksempel Big Ben

Houses of Parliament

Buckingham Palace

Og det blåste. Masse.

Og mamma ville alltid at jeg skulle ta frem kartet. Jeg ville helst prøve meg litt frem først. 

Og jeg dro med mamma til Øst-London for å dra på Absolute Vintage og Beyond retro.

Mamma var av en eller annen grunn mest opptatt av pipene..

Og vi kjørte taxi og fant ut at det ikke var raskere enn "the tube".

Og vi så Shakespeare's Globe

Og sist, men ikke minst, så vi Chicago. Da fikk jeg tårer i øynene og frysninger. 

Og finere og mer gæren 60-åring skal du lete lenge etter!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Åh lille venn! Jeg elsker bilder av hår som blåser i veinden, fine folk med kart, standard-obligatoriske-bilder-forran-severdigheter-i-london, te i fine kopper og kanner, og deg og mammaen din! Dere er fine og herlige! Jeg liker bloggen din! Og håper du får blogget i Pakistan!