fredag 20. mars 2009

Snart tilbake i Norge

Nå er kofferten pakket. Den var ganske nøyaktig 20 kg og meget full. Flyet går 14.20 imorgen, og etter 27 timers reise er jeg tilbake i Norge! Det skal bli veldig, veldig deilig! Ekstra deilig og veldig koselig er det at mamma henter meg på flyplassen. Noe sier meg at det blir ganske tårevått, fordi det er så fryktelig mye rare tanker og følelser inni meg etter disse 4 ukene. Det blir litt rart å reise herfra også. Har jo blitt kjent med en del mennesker, og på tross av alt som er annerledes og alt jeg ikke liker ved dette landet, har jeg blitt glad i Pakistan. Jeg vet jo heller ikke om jeg noen gang kommer tilbake. Man tar jo ikke akkurat en liten svipptur ned hit. Nå er jeg trøtt, og skal finne senga. Neste blogg kommer fra Norge!

Ingen kommentarer: