torsdag 13. november 2008

Kveldsmat hos Kristian

Noe av det koseligste jeg vet om er å spise kveldsmat hos Kristian. For er det noen som kan å lage kvelds er det han! Gutten stiller opp med hjemmelaga rundtstykker og brød, og det ikke Anne-Ma (Kristians mamma red anm.) som har bakt, det er det gutten selv som har gjort. (Ja, han er svigermors drøm). I tillegg er det alt man kan ønske seg av godt pålegg, til og med hjemmelaga syltetøy! Også er det alltid masse hyggelig mennesker der da. Igår var det Eivind, Pia, Charlotte og Martin og jeg som var invitert. Kos!

Og her utfører jeg og charlotte sykronlatter:

Smiler litt

Og vi ler

Og til slutt et hodekast

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha:) Nå måtte jeg også le..;P

Charlotte sa...

Jeg tror jeg dør! Det er så urkomisk og typisk bilder av deg og meg... gøy å se at vi fortsatt har det inne! Og jeg har helt enig... Kvelds er en av de ultimate favorittene!

Anonym sa...

veldig bra bildeserie!

Pia sa...

Hahaha! Bildeserien ble enda bedre jeg hadde forventet! (føler jeg må ta litt fotografkred her) Fantastisk moro...

Jeg elsker også kvelds. Eller aftens, som jeg velger å kalle det da.

Anonym sa...

Hehe nå måtte jeg le av dere! :)
så fin blogg du har alise!
Liker å følge med på den.
Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg. men vi er fra hamar begge to! :)