tirsdag 11. november 2008

Skole, skole, skole

Nå er det bare litt over en måned til jeg får juleferie og det vil si at det er skole, skole skole. Fra nå kommer innleveringene og eksamenene på løpende bånd. Det vil si at mf og lesesalen blir mitt andre hjem fremover. Det er det jo strengt tatt kanskje allerede, med tanke på hvor mye tid jeg tilbringer der. Noen vil kanskje da anta at jeg ligger godt an til eksamen, men det stemmer dessverre ikke helt. Det kan kanskje synes ulogisk for noen at jeg tilbringer mye tid på mf og samtidig ligger dårlig an på lesefronten. Problemet er bare at jeg er så fryktelig god på å drikke kaffe i kantina og på pauser generelt. Det er rett og slett for mange hyggelige mennesker på mf, derfor blir det ikke så mye effektiv lesing. Men jeg jobber best under press, og nå kjenner jeg det sakte men sikkert kommer, så kanskje jeg klarer å ta litt kortere pauser fra nå av. Idag har jeg i alle fall vært litt flink og skrevet litt på en av oppgavene. 

Og sånn ser det ut når undertegnede er flink

Brillene på

Kaffen klar

1 kommentar:

Anonym sa...

jenta mi - du er rå!