søndag 7. desember 2008

Black sunday, eller noe sånn

I går feiret vi Live og Johannes bursdag. Det var veldig trivelig! Hadde ikke sett mange av jentene på lenge, så det var en veldig deilig pause i eksamenslesingen. Byturen endte opp, til min glede og andres skuffelse, på en herlig, lysebrun pub i hegdehausveien. Det er nemlig noe med det at hvis du legger en brun pub ved siden av to av de glætteste utestedene i Oslo (Horogans og Oak), så bærer klientellet på den brune puben preg av dette, og blir derfor lysebrun. Men slettes ikke dumt der allikevel. Jeg og Johanne har derfor funnet ut at heretter blir byturene våre seende slik ut: Mikrobryggeriet til det stenger, så trafalgar, som den lysebrune puben heter, før vi går to minutter og er hjemme. Ikke dumt! Var dessverre lat og tok ingen bilder på lørdag, derfor ingen synlige bevis fra kvelden..

Nå må jeg sove, før jeg for n't gang står opp for å tilbringe hele dagen på mf. Nå er jeg klar for ferie! (Men jeg er fremdeles veldig glad i mf og noen skulle bli usikre). 

God natt fra meg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flink jente som tilbringer HELE dager på mf!!! Holdt jo på å detta andaktskrakken når du kom poosende inn på andakten i dag:) Bangs du gjør meg glad midt i eksamenstiden!!
-camilla-

Martie sa...

savner mine søøøøte sambiser!!! flytter inn hos dere sånn en gang i uken etter jul!! just so you know :D

Frk. Alise sa...

Camz: Du gjør med glad også. Bra noen holder meg i øra!

Martie: Ja, flytt inn! Du er hjertelig velkommen :)