tirsdag 30. desember 2008

Årskavalkade

Jeg er en stor fan av årskavalkader, så her kommer noen av mine favoritter fra 2008 i nogenlunde kronologisk rekkefølge. Forbered dere på tidenes lengste innlegg. 

Skøyter og lumumba

Vi startet en ny tradisjon ifjor, som ble en stor suksess. Først skøyter i spikersuppa (det er helt gratis hvis du har skøyter selv) og deretter lumumba (kakao med rom). Veldig hyggelig!

Statist i Max Manus
Jeg fikk leke skuespiller og ble sminket og ordna som tyskertøs og fikk møte Axel Hennie (og hele scenen jeg var med på ble klippet bort).

Hyttetur med jentene

Vi klarte å samle så og si alle jentene og dro til sjusjøen på hytta til Marthe hvor vi kjørte brett/telemark og forspiste oss. 

Påskeferien

Påskeferien på hytta er en årlig tradisjon og alltid hyggelig. Litt trist var det riktignok at Stian og Rune ikke var med i år. Til gjengjeld fikk vi med både Silje og Leah (hunden til Silje). 




Bursdag

For første gang på lenge hadde jeg bursdagsselskap. Mange gode venninner og ost og vin var slettes ikke dumt! Og jeg fikk ballonger. 

Surferosa

Siden Lisa tross alt er sammen med trommisen i surferosa, Henrik, var konserten deres obligatorisk. Jeg fikk billetten i bursdagspresang av Lisa. Veldig morsom kveld!

Jeg ble ferdigutdannet! Hurra 
Bye bye hio (høgskolen i Oslo), med litt blandede følelser.

Sommerferie
Sommerferien er alltid en sikker vinner. Selv om jeg i år ikke hadde noen leilighet i juli ordnet det seg allikevel. Det ble ganske mye til strandliv, spesielt med bror Rune. Det ble generelt mye Rune, siden lærere har lang ferie, noe som var veldig hyggelig. Litt Hamar ble det også tid til. 


Reker på odden

Kakekalas på bursdagen til Camilla J




Alle søsknene dro på stranda, brødrene var ikke så glad i knipsinga mi, så da blir det bilde av svigersøstrene istedet. 

Vi hadde dugnad på hytta og alle hjalp til. Jeg fikk gjøre ulikt kvinnearbeid, som å så gress og legge heller. 

Johanne kom hjem etter en laaang tur til USA

Bryllup

Stian og Gunhild giftet seg 2. august og jeg og Gunhild ble ordentlige svigersøstre. 

Rebusløp

Vårt årlige rebusløp var nok en gang en høydare i sommerferien. Årets utkledningstema: Bokstaven K

London med Lisa

Turen til London med Lisa for å besøke Lani var fantastisk. Masse herlig vintage og jeg oppdaget Smoked salamon and cream cheese og Magners.

Leilighet

Etter ekstremt mange visninger, mye fortvilelse og litt tårer fikk jeg og Johanne endelig vårt lille krypinn i grønnegata 13 a. 

MF

I august begynte jeg på mf, og det er vel ikke noen hemmelighet at jeg er veldig fornøyd med det valget!

Stockholm

Så dro hele klassen på en svært bra studietur til Stockholm

Bangs

Jeg fikk pannelugg!

Juletrefest

Det er ingen tvil om at årets fest var juletrefesten i konowsgate!

Stian utnevnte seg selv til kveldens fotograf.

Juleferie

Nå er det juleferie, men siden kameraet mitt er blitt ødelagt har jeg ingen bilder. Men uansett, juleferien er bra som alltid!

The end

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som du har hatt et veldig fint år Anniken! Du glemte bare båtturen vår i påskeferien! ;)

Ps. Hvor er linken mellom k og nonne??

Frk. Alise sa...

Båtturen ja, den var bra :) Hun er katolikk!