søndag 21. desember 2008

Jul, jul, strålende jul

På onsdag fikk jeg endelig ferie og jeg har gjort mitt ytterste for å nyte det. På torsdag var det en heidundrandes juletrefest i konowsgate (dvs hos Bjarnhild Ane, Kristian og Pål). Festen varte ut i de sene nattetimer og jeg sov, jeg endte opp, som jeg pleier å gjøre, i senga til Bjarnhild Ane. Jeg var riktignok litt misfornøyd med dette fordi "jeg hadde blitt forespeilet å få sove på sofaen" som jeg så fint uttrykte det. Uansett, en veldig moro kveld med masse hyggelige mennesker!

På fredag var det gløgg og love actually i samme leilighet og herlig mimring som seg hør og bør før man drar hjem til jul. På lørdag dro jeg endelig hjem til Hamar og da ble det vorspiel med jentene før vi dro ut på byen. Vorspielet var kjempekoselig, byen dritkjedelig. Skuffende lite kjente, og når det ikke er kjente har ikke denne byen så mye å tilby på utelivsfronten. Endte opp med å spise tacobaguette på baguetten, noe som heldigvis levde opp til forventingene, før vi dro hjem. 

I skrivende stund drikker jeg kaffe med mor (som jeg tror synes det er litt kjedelig at jeg blogger) før vi skal på den tradisjonelle juleforestillingen "syng jula inn" i filadelfia. 

Så det var en liten oppsummering av den foreløpig veldig fine juleferien. Jeg koser meg og nyter å ikke ha en eneste eksamen hengende over meg! 

Bilder fra festen før kl tolv:

Det var julelotteri og Jon Kristian vant dette fine kjedet.

De nyforlovede.

1 kommentar:

Pia sa...

Litt engstelig i utgangspunktet over at du hadde blogget om dette (MED bilder), men det gikk jo faktisk ganske greit ;) :p