lørdag 25. oktober 2008

Fredag

Da var det fredag og helg! Egentlig har ikke et så fryktelig stort behov for helg, for jeg har hatt en veldig bra uke. Men det er jo alltid deilig å ikke måtte stå opp tidlig. Denne uka har vært preget av mye mf, har vært der hver dag til tross for at jeg bare hadde forelesning mandag og tirsdag. Skal ikke påstå at det har blitt så fryktelig mye effektiv lesing av den grunn. Det er litt for mange hyggelige folk og det blir litt mye kos i kantina. Men jeg har da i alle fall prøvd. I tillegg har uka vært preget av mye vikarjobbing og det er jo alltid hyggelig. Jeg var blant annet musikklærer på sparket på torsdag og underviste i blokkfløyte! Det kan trygt sies at det er noen år siden jeg tok i en blokkfløyte. Heldigvis hadde de ikke kommet lenger enn til "Donald har en racerbil", og den klarte jeg på sparket selv om blokkfløytespillingen min har vært fraværende siden barneskolen. Etter jeg hadde spilt gjennom sangen utbrøt til og med en av ungene at jeg var flink. Da lo jeg godt inni meg. (De stiller ikke så høye krav med andre ord, for det var ikke akkurat hundre prosent rent). Ellers har jeg klart å få tid til mye venner denne uka, og ingenting er bedre enn det. Idag har jeg til og med hatt Lisa for meg selv i mange timer. Jeg fikk også en god dose grünerløkka i samme slengen. Savner grünerløkka veldig! Derfor passet jeg på å nyte den fantastiske stemningen når jeg først var der. There's no place like grünerløkka! Vi kjørte god, gammeldags Anniken og Lisa kveld (sånn det var når jeg bodde der). Med andre ord, take away og en god dose dessert. Denne gangen ble det mexicansk fra mucho mas på menyen. 

Middag

Dessert nr 1

Dessert nr 2

Dessert nr 3

Vi leker ikke fredag. Jeg har vondt i magen..

Ingen kommentarer: