torsdag 30. oktober 2008

Hejdå


Nå er jeg endelig ferdigpakket til Stockhomsturen! Det tar alltid mye lenger tid enn jeg tror.. Toget går 07.25 imorgen, så jeg må opp ganske tidlig. Det blir soving på toget med andre ord. Poenget med turen er å få innblikk i hvordan forskjellige kirker bedriver sitt diakonale arbeid. MF er jo som kjent ikke som andre skoler og vi har derfor regler på turen. (Kan se for meg hvordan reaksjonene på disse reglene hadde vært om de hadde blitt presentert på lærerskolen..)

Regler for studieturen: 

Følgende regler ønsker vi skal gjelde for studieturen – ut fra et ønske om at alle skal trives og få størst mulig utbytte av turen.
1. Ingen får gå alene på kveldstid, minst to personer
2. Hvis du skal gå alene på dagtid, si i fra til noen
3. Kom tidsnok til samlinger. Vi er mange på tur!
4. Alkohol: Det skal være null promille når vi er på besøk og har samlinger av faglig art. Den øvrige tida forventer vi måtehold 
5. Ta vare på hverandre! Vi ønsker ikke at noen skal oppleve å gå alene, eller ikke være en del av fellesskapet.

Så ikke vær bekymret, jeg blir godt tatt vare på! Fine MF. 

Ingen kommentarer: