tirsdag 14. oktober 2008

Ukonsentrert


Idag forsov jeg meg. Derfor ble det ikke noe lesesal før timen idag. Men jeg rakk timen da. Lesingen går fryktelig tregt, alle andre tanker popper opp inne i hodet mitt og det tar derfor veldig lang tid å lese en side. Prøver å motivere meg med pauser, og det er det jeg driver med nå. Kaffe og litt blogglesing. Pausen skulle være på 15 min og nå er det gått 25 min. Det er det som er med pauser, de har tendensen til å vare litt lenger enn de skulle. Så nå må jeg skynde meg tilbake å lese en time, for da skal vi spise middag noen av oss diakonstudentene. Forresten hvis jeg hadde tatt denne utdannelsen for en stund tilbake sånn ca 50-100 år (jeg burde forøvrig vite akkurat hvor lenge siden) så hadde jeg vært diakonissestudent, eventuelt studentinne da. Da het nemlig mennene diakoner, mens kvinnene het diakonisser. Jeg syntes det hadde vært morsomt å være en nisse. Uansett. Over og ut. Tilbake til bøkene!

Ingen kommentarer: