søndag 19. oktober 2008

Litt Oslo og litt Hamar

Jeg fordelte helgen min mellom Oslo og hamar denne helgen, noe som gjorde at jeg fikk en veldig fin helg. Fredagskvelden gikk med til bursdagsvors. Ida fylte nemlig 22, så Johanne og jeg lot Oslo Sporveier, eller ruter som det faktisk heter nå, ta oss til Kampen for å få med oss festlighetene. Vi gikk forøvrig hele veien hjem igjen. Her skal det ikke sløses med penger på taxi for å si det sånn!

Siden jeg har hatt to ganske intensive uker med lesing gav jeg meg selv lov til å slappe fullstendig av denne helgen. Derfor startet jeg lørdagen med å hente meg en Ben & Jerry's choclate toffee ice cream eller noe i den duren i frysern fra i går (jeg og Johanne hadde nemlig ikke noe problemer med å bruke 55 kr på is etter å ha gått hjem), gå tilbake til senga og legge meg under dyna, for deretter sette på siste episode av grey's. Yes. (Ben & Jerry's er forresten fair traid!) Utpå kvelden kom Rune og henta meg og så bar turen til Hamar. 

Søndagen starta med trening (ja, jeg liker å skryte av meg selv når jeg trener). Siden været var fantastisk ville jeg gå tur i Furuberget med mamma. Mamma var noe skeptisk til mitt høyhælte fottøy (jeg hadde bare med et par) og mente de ikke var helt egnet for slikt terreng. Men det gikk veldig fint. Fikk en veldig fin tur! Så var det selvfølgelig elg til middag. Det er alltid elg til middag når barna er hjemme. Tilslutt dro vi på nye briskeby og så hamkam vinne! Veldig bra helg!

Imorgen er det skole igjen og det gleder jeg meg til. Jeg blir nerd av å gå på mf og gleder meg til skolen! Etter å ha lest Marie sin blogg har jeg blitt inspirert til å lage ukemål. De er som følger:

  • 2-3 timer på lesesalen hver dag
  • lage ordentlig, sunn, hjemmelaga middag
  • stå opp tidlig (ikke senere enn 9, har nemlig ingen tidlige forelesninger denne uka)
  • trene 3 ganger

Det får holde!

På vei til bursdag

Skogstur i hæler - ikke noe problem

Med fine mamma

Og fin utsikt fra toppen med fine høstfarger

Ingen kommentarer: