søndag 26. oktober 2008

Resten av helgen

Da var helgen nesten over og en ny uke er i anmarsj. Helgen har vært veldig bra. Mor og far var innom på lørdag og da ble det lunsj med dem og bror Rune. Plutselig var vi en liten familie (Siden Even besøker Stian og Gun i san fran). Kvelden tilbragte jeg med Pia, som det var lenge siden jeg hadde sett, så vi hadde mye catching up to do! Pia hadde gavekort på peppes på 500 kr som måtte brukes opp, og vi tok utfordingen med glede. Når vi hadde bestilt sa kelneren: Nå har dere bestilt veldig mye mat.. Og han hadde rett. Øl, forrett og to pizzaer ble litt mye på to små frøkner, men vi fikk doggybag og var fornøyde. Så ble det drink på dattera til hagen, en liten tur innom en fest, så mer øl på peoples (forøvrig det eneste stedet vi fant hvor man kunne ha en samtale uten å rope til hverandre). Jeg endte opp hos Pia igjen hvor vi fant frem doggybaggen og hadde et lite nattmåltid før vi fant senga.

På lørdag var det endelig så kaldt at jeg kunne bruke pelsen min!

Klare for fråtsing...

Idag har jeg vært søndagsskolelærer, noe som er veldig koselig. Denne sangen (med bevegelser) ble en stor hit. (Ja, det er en ny børud, niesen til Ole). 


Ingen kommentarer: