søndag 26. oktober 2008

Skriftemål

Jeg hadde jo satt meg noen fine mål for uken og nå må jeg vel stå til rette for dem også.. Jeg kan jo bare begynne med å si at det har gått fryktelig dårlig.. 

  • Sunn, hjemmelaget middag - resultat: en sunn hjemmelaget middag (laks og salat), to usunne hjemmelagede middager (pølser og potetmos med bjarnhild, vårruller) En middag på tullins, en på skolen, en takeaway fra mucho mas og en på peppes. Jeg begynner å skjønne hvorfor jeg alltid er blakk.. 
  • Trene tre ganger - resultat: en treningsøkt. (Kremt.. har hatt mye å gjøre?)
  • Stå opp tidlig hver dag (før ni, dette gjelder forøvrig ikke i helgen) -resultat: 4 av 5 dager klarte jeg målet. Det er jo ikke så verst.. (Fikk riktignok litt hjelp av at jeg måtte stå opp tidlig 3 dager pga jobb)
  • Lese 2-3 timer hver dag. Resulat - Altså jeg har vært på MF hver dag, også de tre dagene jeg ikke hadde forelesninger. Men jeg vet ikke helt hva jeg har drevet med, for i løpet av de tre gangene jeg satt på lesesalen har jeg klart å bare lese 30 sider.. 

Det er helt klart forbedringspotensiale.. Derfor blir det samme mål neste uke. Men da blir det fra mandag-torsdag for på torsdag drar jeg til stockholm med resten av klassen. Det gleder jeg meg veldig til!

1 kommentar:

Iselin sa...

Haha denne har jeg gledet meg til!
Det er bra at en kan sette seg mål og så innrømme at det ikke alltid går etter planen. For ærlig talt, det gjør jo sjelden det!

Jeg er forøvrig stolt over å ha oppmuntra til den treningsøkten. Jeg kan godt påpeke for deg at det var ikke en hvilken som helst økt! Mørkt, kaldt, jogge alene ETTER en laang kafétur? Det kvalifiserer nesten som to! ;)