tirsdag 21. oktober 2008

Litt til om MF


Jeg må nevne MF igjen. Idag har vi nemlig hatt noe som heter diakoniforum. Det vil si at alle som går master i diakoni (vi er to kull) samles og diskuterer ulike emner. Dette var første gang for semesteret og derfor nytt for oss som startet nå i høst. Vi hadde besøk av en hyggelig dame som er diakon og hun snakket blant annet om diakonen skal inn i embete (dette skjønner ikke de fleste et kvekk av og jeg lar det være med det.) Uansett det som er poenget her (men ikke årsaken til at jeg dro på forumet vil jeg understreke) var at her var det gratis pizza og kaker og kaffe! Sånt no hadde ikke vi på høgskolen (nei, det hadde vi ikke). Men sånn er det på MF. Fryktelig hyggelig! Lærerene gjør alt de kan for at vi skal trives. Og for mitt vedkommende lykkes de! Meen siden jeg først var på jobb, så hadde forelesning, så forum ble det ikke noe lesing idag.. Det går med andre ord ganske dårlig med ukesmålene mine. Men i morgen er det ny dag, nye muligheter.

Forøvrig føler jeg meg som "a kid in a candy store" på MF.. mer trenger jeg vel ikke si om det.. 

Ingen kommentarer: