torsdag 9. oktober 2008

Jeg fant, jeg fant

Jeg dro på skattejakt hjemme i hamar. Dette fant jeg:

Oluflua mi. Denne lua syntes jeg var veldig fin når jeg gikk på barneskolen. Det var ikke alle de andre barna enige i.. Tror den har vært pappas en gang i tiden, gammel er den i alle fall. Jeg synes den fremdeles er veldig fin og var veldig fornøyd når jeg kom på at den lå gjemt i skapet et sted.


Dette skjørtet fant jeg gjemt sammen med barneklærne mamma sparer på oppe på loftet. Jeg brukte det nemlig når jeg var fire. Fordi strikken er ødelagt passer det fremdeles!


Fordi jeg har verdens snilleste mamma har jeg fått lov til å låne disse to. Klokka var mormor sin og armbåndet fikk mamma til konfirmasjon en gang på 60-tallet! Jeg elsker dem og bruker dem nesten hver dag. (I alle fall armbåndet).